söndag 22 juni 2008

Skum natt

Jag var med om en helskum sak inatt. Min kära pojkvän ringde en sömnig mig vid halv tre, förbannad över att hans buss inte kom. Jag med min snabba hjärna räknade snabbt ut att bussen inte kom för att det var midsommardagen och då kör alla bussar söndagstrafik! Så det är inte konstigt att det inte kom någon buss kvart över två som åkte till hällabrottet, det säger ju sig själv.
Så jag som den underbara flickvän jag är tog mitt vrålåk till moped och åkte ner och hämtade honom!
Så jag fick altså min man hos mig denna natt med! efterlängtat eftersom han varit i Halmstad några dagar. Jag orkade inte bry mig om att han var odräglig och full för jag hade ändå världens bästa Andreas brevid mig!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, typiskt Julle

Anonym sa...

Sofie har skaffat sig en blogg. Ett bevis på att Mirakel verkligen skeeer!

kommer länka din blogg på min sida! Tacka mig när du blir kändis.

Unknown sa...

Haha, somsagt bosselilla så är detta min typ 4:de:P
Oh do it! så gör jag detsamma, så småningom!