måndag 13 augusti 2012

Nu är vardagen här igen, Andreas gör första jobbdagen efter sommaren så jag och mini får klara oss själva!
Helgen har varit jättetrevlig, i lördags var jag, Stina och josefine på Marieberg en snabbis. Stina fick lite pyamasar, mössa och strumpor! Tanken var att vi skulle kolla efter en jacka till mini men det fanns ingenting.. :(  Ska ta mig en sväng till örebro i veckan och kolla om dom har mer där :)

På eftermieddagen åkte vi tikll hällabrottet och fikade lite.. Jag och Andreas fick ett ryck och tog med oss båten och åte och fiskade lite :) Inte ett napp då! När vi kom tillbaka hade de fixat grillat så vi blev kvar där hela kvällen :)

Igår så ringde vi Adam(lillebror) och väckte honom vid 9, vi ville ut och fiska igen! Denna gången tog vi vårt pick och pack och åkte till Nordsjön i Skyllberg :)  Fiskarna var glada, hela 12 st på ett par timmar :)  Hade tur med vädret så solen brände sönder heela mitt ansikte:P


Idag låg vi och myste enda till halv 9 i sängen, mamman var trött och minisen låg och pratade:P
Vi åt frukost och klädde på oss för promenad, när vi hade gått en sväng så ringer Sarah som hade virrat runt ute på landet, gick och mötte henne och tog en extra sväng hem! 7.5km i helt nya skor,, ingen bra kombo!

Skruttan ligger och sover lite middag så jag ska passa på att plocka lite här hemma och äta lite lunch :)

Ha en skön dag
/S

Inga kommentarer: