tisdag 9 oktober 2012

Nu ligger liten och sover här hemma, övertrött hann hon bli!
Stina är en varannandagstjej, hon växlar mellan 3 sovpass (20min, 1h, 20min) och två pass (1.5h, 1h)  Ni kan ju gissa vilka dagar jag tycker bäst om??
Idag har hon altså en "sova-två-gånger dag".. Faast inte helt av egen vilja, jag lät henne sitta upp under morgonpromenaden så hon skulle hålla sig vaken.. Min tanke är att inom en snar framtid sover hon två gåner per dag varje dag!  Får väll se, brukar ju inte riktigt bli som man tänkt  haha!

Sovmorgon fick jag imorse med, jag vaknade innan Stina när klockan var halv 8! Tänk vad en extra 45min kan göra :) Pigg och glad, men vi hade ju missat första halvtimmen av bolibompa! Inte bra, inte bra!.........

Idag blir det babycafé på familjens hus, jag Stina och lillasyster My ska dit och leka en stund! Ett par från föräldragruppen skulle sluta upp också, så Stina kommer vara i himmelen!

Hoppas ni får en bra dag
/S

Inga kommentarer: