torsdag 11 oktober 2012

Stina somnade helt själv i sin säng ikväll!
Gav henne sm vanligt välling i sängen och sen sa jag bara godnatt och gick ut.. Låg och pratade 5 min innan hon tvärslockna <3 30sek="30sek" alltid="alltid" bara="bara" blir="blir" buffa="buffa" efter="efter" ett="ett" f="f" g="g" hon="hon" in="in" kr="kr" ledsen="ledsen" lite="lite" lskade="lskade" nbsp="nbsp" nglar="nglar" och="och" p="p" r="r" rukar="rukar" runt="runt" tag="tag" typ="typ" unge="unge">

Annars idag har jag tagit en långprmenad med Stina, Janna och Clara :) lika mycket träning för munnen som för kroppen! Mycket trevligt :)
Sen åkte jag och minisen till bvc för ICDP träff :) Barnen höll låda och vi pratade, precis som alltid!
  Hann bara till bilen efter bvc så ringde Josse som skulle komma till oss på eftermiddagen! Hon åkte med oss hem och mös lite med Stinisen och pratade med mig! <3 p="p">
Till middag blev det, som ni såg, Parmapasta! Supergod verkligen, kommer lätt göras fler gåner här hemma då den var extramt snabb att slänga ihop!
   Nu ska jag skära upp lite frukt och mysa med alla ljus innan Andreas kommer hem från träningen

/S

Inga kommentarer: