tisdag 16 oktober 2012

Oj vad jag älskar att få följa Stinas utveckling! Se hur hon utvecklas för varje dag som går nu!
De senaste två veckorna har det hänt massvis!
- Hon vinkar för glatta livet när hon hör någon säga "hejdååå" eller "hejhej"
- Hon Pussas (för det mesta) När man säger "PussPuss" En riktigt lång dregglig puss med öppen mun<3 mysigaste="mysigaste" p="p" rldens="rldens" v="v">- Hon sträcker upp båda armarna i luften när man säger Yippiiiie eller heeejjjaaa (Mest när hennes g. moster gör det)
- Hon har kommit på att man kan upprepa saker när folk skrattar, tex att vara "blyg" (Kolla ner i marken och le gulligt)
- Trummar, trummar jag så trummar hon.. Det räcker som beskrivning.. Gärna glasbord kan jag tillägga...
- Om jag stoppar någonting i munnen och tuggar så tuggar hon med, tuggar ch tuggar och tuggar och blir verkligen arg när hon inser att hon inte har någonting i munnen..
- Hon visar upp saker, alla saker! Kommer fram och sträcker upp det hon hittat med värsta leendet!
- Och självklart, hon har lärt sig sätta sig upp i vagnen och spjälsängen, alla ställen där hon kan "dra" upp sig... Och hon ställer sig på alla 4, vill så gärna krypa men ofta är golven/byxorna för hala

Detta är alltså bara de senaste två veckorna, max, som allt hänt! Jag får panik samtidigt som jag älskar det!
Nya saker varje dag! Våran älskade lilla solstråle vad vi är lyckligt lottade som fick just dig <3 p="p">
/S

Inga kommentarer: