söndag 3 juni 2012

Det har varit lite sjukstuga här i helgen, eller jag har varit sjuk medans de andra två har varit pigga mörtar!
Vaknade upp med igensvullen hals och feber igår, så Andreas gick upp med mini och jag låg kvar i sängen, hela dagen! Gick endast upp för att duscha och äta i stort sett!
På kvällen kom pappa och lillasyster hit, dom hade blivit utsparkade hemifrån så vi fixade tacopaj, svensk film och lördagsmys :)  Stina var på sitt absolut bästa humör, som alltid och skrattade högt högt när morfar busade med henne!!!
Hon har börjat skrikskratta, riktigt tjejigt <3  Film kommer när jag orkar lägga in på datorn :)

Imorse tog mini och Andreas sovmorgon till 9! Jag vaknade, såklart, vid 7 pigg (Men fortfarande med feber och halsont, dock så försvinner sånt med alvedon) och kunde inte somna om! När dom vaknade åkte vi in till Marieberg för att kika på kläder att ha på oss till dopet. Bara två veckor kvar nu!  Andreas hittade allt han sökte, och jag hittade två "kanske" klänningar!
Josefine, Moa och André kom en sväng på eftermiddagen, dom hade med sig ett jättestort gosedjur till mini, så nu har hon två bjässar! En rosa och en blå <3

Gjorde iordning en supergod kycklingsoppa med kokosmjölk, curry och Lime till middag, självklart lchf :)
Kikade på The girl with the dragon tattoo medans vi åt och kvällmös med Stinis!

Nu sover hon och jag och Andreas ska kika klart på filmen i sängen innan vi somnar :)

/S

Inga kommentarer: