onsdag 27 juni 2012

Vilken bra dag det har varit!
JAg och mini vaknade upp vid 8.. Jag vaknade först vid 7 som vanligt men dum som jag är så somnade jag om = VRAK när väl mini vaknade!
Vi gjorde oss iordning i lugn och ro för att sedan promenera upp på stan och möte hela stora föräldragruppen! Brädde ut våra filtar, bebisar och fika vid kumlasjön och mös ett par timmar :) Hela 10 mammor med bebisar var vi idag :) Superkul när alla kan vara med!

Fick förfrågan om ifall jag ville jobba nu ikväll så det har jag hunnit med också :) Slutade inte fören vid halv 11 :)  Om två veckor börjar jag på schema i en månad med, jag som inte skulle jobba någonting denna sommar:P  Men det är bara ett par kvällar i veckan, ingen big deal!

Imorgon SKA jag städa, har skjutit det framför mig alldeles förlänge nu :)

Puss
/S

Inga kommentarer: