onsdag 27 juni 2012

För exakt ett år sedan skrev jag detta i min dåvarande blogg:


Vi har inte fattat det än.. jag är gravid.. det är någonting såm växer inom mig!" i 8 månader har vi hoppats att detta skulle ske, kanska längre ändå, men då slutade jag med pillren, varje månad har mensen kommit, precis på tidpunkten rätt, som ett brev på posten.. och varje gång har vi känt oss mindre och mindre, men "oss" menar jag förstås mig och A, sambon! 
Men så kom idag, mensen är 3 dagar sen, men vi vågade knappt hoppas!
Ni känns allt så overkligt, båda stickorna plussade  "Gravid 2-3 veckor" står det stort och tydligt" 

Vågar inte hoppas på förmycket, men självklart har flera tårar (av glädje) fällts! det enda vi kan göra nu är att hoppas! pjuh, kommer bkli några nervbitande veckor framför oss!

Lev väl tills vidare! 

------------------------------
Helt galet att det har gått ett helt år! Och på söndag blir du redan 4 månader, mitt hjärta <3

Inga kommentarer: