tisdag 15 maj 2012

Denna morgon började superbra! Hade ett efterlängtat meddelande på mobilen, ett sånt meddelande som gör en otroligt glad! <3

Vi har precis kommit in från morgonens långis. Stina knorrar i vagnen Varför är det alltid så, att såfort man bestämt sig för att göra någonting medans hon har sitt långa sovpass (Som hon i stort sett har varje morgon) inte sover?! I det här fallet hade jag tänkt att duscha, vilket är otrooligt välbehövligt hah! Att jag inte lär mig att man aldrig ska planera saker i förväg ;) Speciellt inte under hennes sovpass :P Skruttunge!  Somnar hon inte om får jag helt enkelt gå med flottigt hår och lukta svett! Det blir ju hennes förlust då hon alltid är närmast mig;) hööhö!

Vid halv 2 ska jag hämta lillasyster från skolan så ska vi hitta på någonting! Antingen en sväng till marieberg eller lager 157.. Eller så åker vi hem och bara myser (=

Ska gå och stoppa in nappen igen på Stinis så får vi se om jag får fräscha upp mig;)
Hörs sen
/S

Inga kommentarer: