onsdag 2 maj 2012

Hej!

Igår hade vi fullt upp hela eftermiddagen, Våra familjer kom och firade lillskruttan som blev två månader :) Hon fick jättefina saker, som vanligt!  Två par klänningar, två par byxor och en hoodie :) Stinis tackar och bockar!
Vi fikade ute i solen och pratade blandannat om trädgårdar, vilket fick mig att bli otroligt sugen på att fixa iordning våran! Så jag och Andreas drog in till marieberg och handalde krukor och sten igår kväll :)
Så handlade jag Blommor, örter och jord idag :)

Förutom att handla blommor idag har jag och Stina varit hos mamma, vi tog oss en promenad till handelsträdgården och shoppade loss;)  Sen satt vi bara i solen och njöt!  Längtar tills sommaren då poolen är badvänlig!
   På eftermiddagen började vi med baksidan, men insåg ganska så snabbt att vi inte har jord så det räcker, så Andreas ska handla det imrorgon då det var slut idag!  Kommer bli kalasfint när det är klart!

Imorgon blir det veckofika med de andra mammorna på Till Salu (=  Stammisarna!

Nu ska jag natta liten och krypa till kojs!
/S

Inga kommentarer: