lördag 12 maj 2012

Godmorgon!
Här tog vi, eller jag och Stina, morgon vid 7! Hon började dock knorra vid halv 6 så sen dess har jag varit vaken :P
Nu har hon precis precis somnat om inne i sängen bredvid Andreas och jag ska ta mig ut på en morgonpromenad med Wille (=

Igår var det fullt upp från morgon till kväll då jag, mamma och Stina åkte iväg till vingåker och outletten! Vi var där redan 10!  Hittade lite kläder till lillskruttan iallafall, tre bar byxor/shorts från pop, lingon o blåbär och laban.. Köpte även med lite fikabröd hem från Delicato :)

Hann bara hem innan svärfar kom på fika innan jag och Andreas åkte upp till torget och gick en sväng på marken! Köpte en till sån mössa jag köpte på hallsbergsmarken förra veckan till Stina:P  Och så köpte Andreas lite kläder till henne inne på MinioMoa. Två fina bodysar, en dregglis och en jättefin blå klänning :)
Vi handlade ltie (massvis) med mat och sen åkte vi till hällabrottet och tillbringade kvällen där framför hockeyn, Svärfar bjöd på pizza så då kan man ju inte åka hem (=

Idag blir det troligtvis bara lugnt, tvätthögen ropar efter mig..
Får hoppas vi kommerpå något roligare att göra...

Hörs sen :)
/S

Inga kommentarer: