onsdag 23 maj 2012

Vilka härliga dagar jag haft :)
Tyvärr blir bloggen lidandes när det är så fint väder (=

Igår började jag dagen med en långpromenad, två varv runt sjöparken och tillbaka blev det, i gassande sol!  Stina fortsatte sova när vi kom hem så jag passade på att sola lite på baksidan ett par timmar! åt lite lättare lunch och sen kom Caroline och barnen en sväng på eftermiddagen!
På kvällen var vi iväg och storhandlade, har rensat ur alla skåpen och kylen nu, idag började vi Lchf! Strikt!  10 kilo ska bort till att börja med, då är jag nere på startvikten, sen 10 till, men dom tar jag det lungare med :)
  Gick ner 12 kg på 2 månader förra året.. dock med nutrilett/gi.. så det borde inte bli några probs!

Idag vaknade jag vid halv 8, gick upp och gjorde mig iordning innan Stina vaknade vid halv 9! Vid 10 mötte vi upp Janna och Maria för en promenad till föräldragruppsträffen! Vi i våran grupp har ju träffats så mycket men det är alltid lika trevligt :)
Gick upp på stan och köpte lunch innan vi satte oss i kumlasjönsbacken en sväng! Stinisen var lite gnällig (övertrött) så vi gick hem "redan" klockan halv 3..
   Åkte upp till åbytorp och hämtade Wille, passade på att stanna så Stinis fick mysa med sin moster och mordror lite innan vi åkte hemåt :)

Nu sover hon skönt i våran säng och jag ska börja med maten!

Kramar
/S

Inga kommentarer: