söndag 20 maj 2012

Hallå!

Långhelgen har gått i ett naffs, det har inte varit en lugn stund faktist :)

I torsdags var somsagt tjejerna härpå frukost och mys, bästaste Sarah är Äntligen hemma från sin resa igen! Lycka!!  På eftermiddagen blev vi husvagnsägare, sådär lite spontant (=  Svensson familjen nummer 1!!!

Fredagen tillbringades i Nora, hos mormor och morfar!  Det var fika, promenad till sjön, mat, fika, mys, fika :)
Fick ett par nya skyddsänglar utav morfar <3 Tack! Stina var lika snäll som alltid och bara skrattade åt och sov :)

I lördags var jag uppe med tuppen, klockan 7 stod bulldegen på jäsning :) Stina och Andreas tog sovmorgon till 10! Lyckostar! När dom vaknat åkte vi till hällabrottet och städade husvagnen, både invändigt och utvändigt! Svärmor hann bjuda på både lunch och middag innan vi for hemåt igen!
Stina somnade den kvällen för första gången helt själv i sin säng, Innan klockan var 23 också! Kors i taket!!!

Och idag då, Syster Emma var här på förmiddagen och mös med oss, vi fikade och grillade lite till lunch (= Sen for vi in till Marieberg en sväng för att handla tv, micro och grejer till husvagnen :) Blev lite kläder inhandlat också, Stinis fick två solhattar, ett par leggins, en tunika och halkstrumpor så hon kan stå lättare :)

Nu har jag precis satt mig här, Stina ligger och knorrar i sängen, får väll se om hon somnar eller om hon hellre vill somna i famnen ikväll :P Somnar hon snart går ajg också och lägger mig jag med, är trött!

Hörs imorgon
/S

Inga kommentarer: