fredag 25 maj 2012

Hallå!

Har haft ett jättebra dagar i värmen :)
Igår morse tog vi en långpromenad, som vanligt! Sen njöt jag i solen och mini låg i skuggan tills eftermiddagen då Josse och Sarah kom <3 Vi fikade och pratade massvis som vanligt :)
Tog en lugn kväll med en övertrött Stina, som eftermycket om och men slocknade vid 10!

Idag vaknade vi inte förens halv 9, så gjorde vi oss iordning och åkte ut till stallet där vi tillbringade hela förmiddagen med mamma :)  JAg tog premiärturen på Glitra efter förlossningen! Skönt som tusan att vara igång igen :)  Men usch och fy för alla myggor och getingar..
Sen åkte vi hem och inväntade Andreas så jag kunde duscha! Stina vägrade sitta i babysittern eller sova innan så jag fick snällt vänta haha!

Jag tog mig en powerwalk till hällabrottet vid 4, och Andreas kom efter i bilen! där blev vi kvar hela kvällen, kom hem för en halvtimme sen och då var Stina så trött att hon somnade inan pyamasen var på i stort sett!  Hon brukar ju göra kväll redan vid 9.. Så jag förstår henne! Plus att hon hade varit vaken sen klockan 6!

Folk skriver att det åskar förfullt i örebro, än har det inte kommit hit men det dröjer nog intelänge... Ska gå och lägga mig fort så jag slipper höra skiten :P

Sov gott!
/S

Inga kommentarer: