torsdag 31 maj 2012

Fullt upp hela dagen! Precis som vanligt :)

Vi vaknade vid 7, både mini och jag! Gjorde oss iordning och åkte upp till åbytorp där Stina skulle få tillbringa ett par timmar medans jag fick åka till frisören :)  Skönt att bli ordentligt ompysslad ett par timmar!  Vi färgade utväxten, klippte och sen drog i slingor för att ljusa upp allt! Blev faktiskt helt okej, men nästa vecka blir det en slingning till (=
  Sen hämtade jag upp minisen och åkte ner till Maria där Janna och Marie var, stannade där ett tag innan det var dags att åka hemåt!
Väl hemma stod Carro och barnen utanför, Hugo ville träffa Stina så dom kom in och busade en stund :)  Hann bara slänga i mig lite mat innan det var dags att åka till Sveas för en födelsedagsfika för Dajja med Josse <3

Nu sitter jag här, äntligen. Tänkte inte göra många mer knop ikväll! Förhoppningsvis!

Kram
/S

Inga kommentarer: