söndag 4 mars 2012

Blev en mysig dag idag med!

Började att ta en lugn morgon med min fina lilla familj! Sen vid lunch kom svärisarna med älgstek till lunch! Inga fel med det :)
När vi ätit kom Carro och hennes familj och skulle kika på lillan, passade på att bjuda på lite fika med!
Lillan fick fina presenter som vanligt, blandannat en jättefin rutig klänning av Carro med familj! Riktig liten midsommarklänning :)  (tror jag har sagt "typisk midsommarklänning om 3-4 klänningar nu haha)

När dom åkte käkade lillan lite sen åkte vi hem till åbytorp för att hämta hem lille Wille, som jag inte träffat på 2 veckor!! Det fanns ingen hejd på hans glädje, lilla fina "storebror" :)
Vi fikade lite och fick ännu mer fina presenter till lillan :) bortskämda lilla hjärta<3

När vi kom hem slängde vi in en ugnspannkaka i ugnen och inväntade kvällens myssällskap Josse! Vi åt, spelade bingolotto och mös massvis :)
   Nu har hon precis åkt hem och jag ska lägga mig och sova strax, har inte hunnit vila någonting under dagen och det känns i kroppen:P

Ha en skön kväll
/S

Inga kommentarer: