tisdag 13 mars 2012

Idag har varit en riktigt lugn och skön dag!

Lillan bestämde att det var morgon redan vid 5.. vi låg i sängen och mös en stund i hopp om att hon skulle somna om, men hon var klarvaken och ville bara ligga på bröstet och kolla! Toka<3
Stina och jag gick upp vid 6 taget och lät Andreas sova klart! väl uppe så åt hon och seen somnade hon, såklart! Lagom tills jag blivit pigg :P  Men jag tog en lång frukost och låg och tittade på lillan innan jag väckte Andreas vid 8!

Stinis har varit riktigt "tuttig" idag, hon har snuttat hela dagen i stort sett, bara sovit småstunder därimellan! Får hoppas det bara var något tllfälligt:P
Just nu sover hon och gör säkert det till 10taget, då blir det mat sen ska jag sova:P  Får se vad lillan tycker om den saken ;)


Nu på eftermiddagen var Alexandra här och fikade och mös med oss en sväng :)  Hon fick äntligen träffa Stinis när hon var vaken :)  Iallafall en liten stund, sen slocknade hon på Alex bröst:P Gosan!

Imorgon kommer bvc på hembesök då blir det att väga Stina igen, trots att det gjordes senast i måndag!  Men det är bra, så jag ser att hon går upp som hon ska (vilket absolut inte har varit något problem hittills  lördag till måndag hade hon gått upp nästan 200g haha, knubbisen)

/S

1 kommentar:

Alexandra sa...

Världens mysigaste Stina <3