måndag 12 mars 2012

Min finaste tjej hade skött sig ordentligt i helgen! Bilirubinvärdet hade gått ner massvis under helgen så det var ingen snack om saken att vi blev utskrivna från neontal :)  Så nu har vi äntligen börjat vårat riktiga nya liv! Andreas börjar på sina 10 pappadagar imorgon och jag går på riktig mammaledighet imorgon :)

Efter sjukhusbesöket åkte vi en sväng till IKEA och åt frukost! Köpte en nattlampa där med, så jag äntligen kan börja se någonting på ntäterna när lillan vaknar!
Sov dåligt inatt så jag passade på att vila en timme vid lunch idag :) Skönt som bara den!
   Vi tog oss en skön promenad vid 3 och mötte upp Josefine som följde med oss hem och mös med lillan ett par timmar :)

Nu försöker Andreas få lilla piggelinen att sova och jag ska strax börja med maten :)
Hoppas ni får en fin kväll
/S

Inga kommentarer: