söndag 11 mars 2012

Hallå!

Just nu sitter jag och kollar på Andreas och Stina som myser i soffan :)  Den vackraste synen någonsin tror jag minsann!

Stinis visade igårkväll att hon minsann inte är någe sjuk längre, hon var vaken från 19.30 till 22.30! Ville bara ligga i Andreas eller mitt knä och titta! Supernöjd och pigg lite madame var hon :)
Sov desto mer inatt, käkade ordentligt vid 12, sen sov hon enda fram till 5! Då ville hon bara upp, få mat och byta blöja, sen tillbaks till sängen för att sova fram till halv 9 (=  Skööööönt!  Sista sovpasset sov hon bresvid mig i sängen, massa mysigt!

Nu ska vi strax göra oss klara för att åka hem till svärisarna på mat! Känns som ett vanligt inslag nu för tiden men man måste ju passa på när svärfar gör älg eller rådjursstek :) haha

Senare i eftermiddag kommer Stinas äldsta morbror och Sofia till oss på fika!  Torparna kanske också skulle komma en sväng senare! Så jag tänkte baka någon kaka i eftermiddag, om tid finns! Annars får det bara bli bullar från frysen haha!

Imorgon bitti (klockan 8) ska vi in tilll USÖ igen för att ta prover på lillan,  har det fortfarande gått ner då så blir vi troligtvis utskriva därifrån :D :D :D :D

Ha en skön dag
'/S

1 kommentar:

Saz sa...

Då håller vi tummarna ännu lite hårdare för att det går bra imorgon :)