söndag 18 mars 2012

Dålig uppdatering i helgen.. Men det har varit fullt upp, nästan!

Igår tog vi oss en lång och skön sovmorgon :)  lillan låg mellan oss och mös helamorgonen!
Vi gick upp och tog en promenad med Wille, sen drog jag igång och bakade lite! Blev lite småkakor och en bjässestor banankaka då vi hade massvis med bruna bananer!
Den passade perfekt att ta med till åbytorp till eftermiddagsfikat! Där blev vi kvar hela kvällen, blev massa fika, mys med Stinis och så avslutade vi med pizza innan vi åkte hem och sov!

Stina är fortfarande underbar på nätterna, så jag hoppas innerligt att det håller i sig läääänge =D
Idag har jag fortsatt bakat lite, blandannat snickerskakor till Andreas!
I eftermiddags åkte vi till hällabrottet och tog eftermiddagsfikat där hemma den här dagen :)
Passade också på att gå in till Andreas farfar och hälsa på, så han fick träffa Stina igen med!

Nu på kvällen har vi bara ätit gott och kollat på tv, och det kommer vi fortsätta med enda tills vi ska sova!  Lillan har ätit 500 gånger nu på kvällen, och är fortfarande klarvaken så när hon väl somnar så går jag nog och lägger mig med, är jättetrött...

Ha en skön kväll
/S

Inga kommentarer: