tisdag 27 mars 2012

Fullt upp hela dagen!
Stina har sovit riktigt dåligt inatt, somade 12, men vaknade 3 och tyckte det var morgon! När hon sen väl somnade vid 6 tänkte jag få mig några timmars sömn innan jag skulle få frukostbesök.. Men icke! Kumla bostäder ringer vid halv 8 och ville komma och byta ut våran spis.. Så det var bara att masa sig upp haha!
Gick ut på en promenad med Stinis och Wille innan Sandy, Sazz och lilla Nellie kom och åt frukost med oss :)  Dom hade köpt med sig nybakade frallor också, gott!!  Stina fick jättefina kläder till sommaren också, Tack igen!!!

När dom åkte hem tänkte jag sova igen ett par timmar, men Stinis hade andra planer, nämligen mysa! En hallvtimmes sömn fick jag iallafall, alltid någe ;)
När hon sen somnade hade jag fastnat vid tvn haha, så då får jag skylla mig själv ;)

På kvällen nu har Dajja och Josefine varit här och fikat! Dajjs som varit i vietnam alldeles förlänge har varit mycket saknad här hemma! Skönt att ha henne hemma igen!  Bara Sarah som ska komma hem igen så är jag nöjd! Men henne får jag vänta en och en halv månad till på :(

Håll tummarna för mig att natten blir bra :)  Skönt iallafall att lillan varit pigg på nätterna och inte skrikit och gråtit, för det är hjärtskärande!

/S

1 kommentar:

Sanja Gillberg sa...

Sån var Julia med i början, superpigg medans jag hade ögonen i kors! :)
nu sover hon hela nätterna med ett uppvak då hon snuttar lite och sen somnar om bredvid mig..
Så det ordnar sig med tiden..

Himla söt tös du har! :)