torsdag 22 mars 2012

Stina sov hela natten i sin säng :)  Eller inte bokstavligt talat sov hela natten, men hon somnade om i vaggan igen efter nattamningen och det har aldrig hänt förut :)
Somnade vid 23, vaknade vid 3 och ville ha mat och sen vaknade hon vid halv 7, pigg och glad :D  Underbara unge<3
Hon var helt slut efter badet igårkväll, så det kommer bli en kvällsrutin ganska ofta iallafall :)

Idag har vi fixat lite här hemma, ställt iordning utemöblerna och så, och Andreas har tillochmed putsat fönstrerna! Så nu ser vi ut igen, det känns skönt :)

Snart kommer Carro och vildingarna hit på fika, dom har legat sjuka ett bra tag så dom har inte sett Stina sen hon föddes, men nu är dom pigga och krya igen så då passar dom på att komma (=
Senare blir det nog en långpromenad i solen, måste få upp flåset lite igen efter graviditeten då jag inte fick röra mig de sista två månaderna nästan.. Plus att jag har 10 kg kvar att gå ner till startvikten.. sen 10kg till för att inte vara allt för fet haha! Så någon gång måste jag börja ;)

/S

1 kommentar:

Saz sa...

Haha, ja men då tycker jag vi siktar in oss på tisdag så behöver du inte känna dig allt för ensam ;) inte för att jag tror att du kommer behöva vara ensam så mycket :) Någon speciell tid som passar extra bra?