tisdag 27 september 2011

Förmiddagen!

Vaknade vid halv 8(!!!!!) idag, kände mig utvilad för första gången på länge! Skönt :)
Tog en lugn morgon med en supergod frukost, nämligen räkmacka och te! Fina älsklingen måste ha hört mina tankar igår när han kom hem med räkor :) Gullet<3

Sen begav jag mig ut på en långlångpromenad med wille, han var lös mestadelen då vi höll oss ute på åkern och på öppna cykelbanor, så nu sover han gott och kommer nog göra det hela eftermiddagen!

På vägen hem från promenaden gick jag (som jag ofta gör) förbi Carro (Andreas syster) för att kika om dom var hemma, Hugo var på dagis men Rasmus och Carro var hemma så där bänkade jag mig i soffan med Ralle i knät, massa mys blev det! Tänkte stanna 30 min, men det blev lite mer än 2 timmar, som vanligt!

Nu ska jag städa här hemma och fixa tills älskling kommer hem, i eftermiddag ska vi åka och handla och kanske åka en sväng till babyproffsen och kika lite :) Kliar alldeles förmycket i både mina och Andreas fingrar (Mest Andreas faktiskt)

Dags att dra fram dammsugaren...
/S

Inga kommentarer: