fredag 16 september 2011

Vårdag?

Pjuuh! varit ute och promenerat med Wille i 1h nu, helt slut! Det såg så varmt och fint ut när jag gick upp imorse så jag åt lite frukost snabbt och sen gick vi ut! Ack så fel jag hade, riktig höst/vår kyla ute! Skriver vår för denna dag känns mer som en vårdag än en höstdag :)

Öronen började tjuta efter 20 min, och det var knappt att luvan på tröjan hjälpte :/ (Mina ögon och kyla går inte ihop, tänk er migrän, fast i öronen! )
Trots kylan så var solen framme, vi mötte inte överdrivet med hundar = Lugn Wille och vi hann med massa bus på åkern! Superhärligt, längtar bara tills ärtan ligger i vagnen och inte i magen på våra promenader :)

Idag slutar Andreas tidigt så vi får väll se vad vi hittar på för någonting, orkar inte vara hemma haha!
Ikväll ska vi äta supergod middag iallafall, Rostbiffstek, potatisgratäng och någon god sås (rödvin el jensens) Muuuuums :)


Slänger in en bild på willewonka ifrån i somras, där ser man verkligen hur mycket han tycker om promenader (trots att han gillar vinterpromenader bättre, snö är det bästa den hunden vet :) )






Inga kommentarer: