tisdag 13 september 2011

Höstmörker!

Hejhej

Jobbade somsagt igår, slutade vid 22.00 och då var det bara att åka hem och stupa i säng för min del! älskar att komma hem och mötas av att Andreas redan lagt sig så det bara är att krypa ner bredvid hans varma kropp :) För fy var kallt och mörkt det är på kvällarna (och mornarna) nu mera.. Verkligen höstväder ute!

Tror bestämt att jag fått tillbaka molvärken i magen som jag hade mellan v.4 till v.8 typ! Men ärtan är ju inne i en jätteväxt period så det kanske inte är så konstigt :)

Nu är det mindre än en månad kvar tills rul! Vill att tiden ska gå snabbare så vi får se vårat mirakel igen! <3


Idag ska jag nog bara ta det lugnt på förmiddagen, vill ut och promenera men vädret känns inte lockande, blir nog bara småsvängar med wille idag :P
Senare börjar jag jobba 16.45-22.15 så blir att ladda inför det, trots att det är ett sånt arbetspass så jag mestadelen av tiden kommer läsa min bok :) Skönt faktsikt :)

Men nu ska jag äta lite frukost, annars gör bebis revolt i magen!

Vi hörs senare /S

Inga kommentarer: