onsdag 21 september 2011

Friends are forever!

Jag har världens finaste vän! Alexandra Mänd heter hon! Tyvärr är hon förjäkla sålig på Worldfeud och på att uppdatera sin blogg! Blir förhoppningsvis bättre när hon läser detta och inser att hon borde uppdatera varje gång jag uppdaterar ;)
Tack för hjälpen idag gullet! Du är guld värd<3


Annars har jag jobbat idag, fikat hos dajjsen, promenerat med mamma och såklart fikat efter promenaden :) Ikväll är jag gräsänka ända till 23.00 då karln har träning, skönt :)


Ni är himla dåliga på att kommentera med, vet ju att det finns kumlingar som snokat sig till vad bloggen heter ;) Och ni andra med :) Vilka är ni?!

Nu ska jag dricka apelsinjuice, som vanligt!
Ha det bra /S

2 kommentarer:

Saz sa...

Haha! Antar att Dajja skvallrat om att vi hittat hit ;)

sara sa...

Jag läser :) Puss Sara weo!!