måndag 26 september 2011

Hallå!

Haft en superbra dag hittintills idag, som började med att jag och mamma åkte in till örebro där vi skulle möta upp mormor för lite shopping! Började med att käka lite brunch på fröken brogrens, suuupergott som vanligt! Lite shopping blev det där inne med, några supersöta vita assietter från IB laursen ! Sen åkte vi upp på stan en lite sväng och där hittade jag en ny favvoväska från Esprit http://www.esprit.eu/?LKZ=SE&camp=SE_IC_GG_SB_40_001 Denna väska fast i svart blidde det! Så var tvungen att köpa den (och så råååkade en ny plånbok följa med hem med, också esprit=inget glatt bankkonto)

När jag sedan kom hem hann jag inte mer än att sätta mig i soffan så ringer Sarah och säger att hon och Moa (som nyss är hemkommen från australien) är påväg! SÅ det var bara att resa sig upp och sätta på kaffet! Nu har dom precis åkt och jag ska börja med maten, seen ska jag äntligen sätta mig tillrätta i soffan och göra absolut ingenting!

Puss /S

Inga kommentarer: