söndag 25 september 2011

Söndag!

Blev ingen match för mig igår, Andrea skulle ändå inte spela så jag vilade upp mig inför kvällen bravader istället :)
"50års" festen var massa trevlig! Lite väl mycket klappandes på magen (som inte är en riktig bebismagen än, mest tjockismage) Men supergod mat och trevligt sällskap! Dock så orkade inte kroppen mer vid halv 12 så då åkte jag hem, sov ett par timmar för att sedan hämta Andreas och några till!

Idag jobbar Andreas hos min moster m familj hela dagen, Dom ska lägga tak:P
Jocke (mosters man) är glasmästare så han fixar våra bilrutor gratis om andreas jobbar lite där ibland! Ska snart tillbaka dit så dagarna alltid avslutas med mat och kortspel och det kan jag ju inte missA!

Men nu ska jag vila en halvtimme innan jag ska åka igen!
HÖrs

/S

Inga kommentarer: