lördag 24 september 2011

Ny vecka...

Eftersom vi byter vecka på lördagas så kretsar det mesta kring denna lilla dag, fredagen har blivit den nya söndagen konstigt nog :)
Idag går vi iallafall in i vecka 18! Nu är det mindre än tre veckor kvar tills vi får se lilla ärtan igen! Räknar nästan timmarna så mycket vill jag ha den 12:de...

Snart är vi halvvägs, tycker det har gått så ofantligt fort hit! Hoppas det knatar på i samma tempo!

Jag och Andreas har upptäckt att jag inte är så galen som vi trodde jag skulle vara... Jag har alltid trott att jag skulle vara först med alla babysakerna, att i V 20 skulle vi stå där med en full garderob, vagn, säng och hela kittet... Men så är det då icke! Det är Andreas som försöker mana på att vi ska åka och kolla på vagn och sånt! Jag blir skakig när jag tänker på det, att inom typ 5 veckor måste vi ha beställt vagn! hjälp! Vet inte vad det tagit åt mig men jag "vågar" inte gå in i en babyaffär... jättekonstigt! tycker det känns alldeles för tidigt, som att vi fortfarande är i v5-6 typ haha!
Men imorgon ska vi nog in, och kika lite.. är nog ganska eniga ändå om vad vi vill ha, men måste ju ändå "provköra" så vi vet att den vagnne verkligen är någonting för oss!
Passa på att handla lite mer kläder till ärtan med :) Måste ju komma ifatt Mamma som handlat maaassvis redan haha!
Nog om Bebis för en här gången!

Idag är det Seriepremiär!!!!! Kumla mot Söderköping! 16.00 börjar matchen, be there or be square!
Senare är det "50" års fest för Bobo och Chrille, ska bli väldans trevligt att träffa lite folk och så :)

Men nu ska jag gå in och väcka karln, jag har tråkigt :)
/S

Inga kommentarer: