måndag 19 september 2011

Tossen !

Vill bara skriva av mig om vilken fantastisk man jag har! Kom och tänka på det nu då jag precis ska värma lite lunch (gårdagens middag) När jag kom hem från jobbet igår så var det dammsuget, ljus tända och middagen lagad, och inte vilken middag som hellst utan Ungsstekt kycklingfilé med vitlök och Dijonsenap och ris! Suuuuupergott var det :)

Andreas har förmågan att överraska mig varenda dag, antingen genom fina gester och mys men ibland chockar han verkligen och gör saker jag inte trodde han någonsin skulle göra! SOm den dagen han frågade om jag ville förlova mig med honom helt fantastiskt var det!
Jag förtjänar nog inte en sån kille som han egentligen, men han har inte tröttnat efter 3½ år så någonting måste ju finnas där :) Jag är iallafall lika nykär som första gånen jag såg honom! Min tosse <3

Han kommer bli den mest perfekta pappan i hela denna värld! Det har jag aldrig tvivlat en sekund på, och han är den mest perfekta mannen för mig! Han är den som kan få mig att flyga men ändå håller mig kvar på jorden<3

Jag älskar dig Andreas Gellin!

Inga kommentarer: