söndag 11 september 2011

New start!

Sisådär nästan 3 år senare kör hon igen! Kanske kommer längre än 10 inlägg denna gång? ska bli spännande att se vart detta för mig :)


Lite om mig, igen!

Bor i kumla med Andreas, vi väntar vårat första efterlängtade barn 2 mars 2012! Hos oss bor också vår lilla blandras Wille och Katten Bosse! Vi bor i ett radhus i kumla just nu, passar oss bra just nu men om ett tag, när lillen kommer blir det lite litet med till en börjar kommer det fungera alldeles utmärkt :)

Jobbar inom Kommunen som personlig assistent och trivs jättebra! Ska dock börja plugga, (nååån gång) och så blir det arbetsterapeut som står på schemat!
Andreas är snickare, så att vi ska bygga hur i framtiden är en självklarhet :)

Vi har varit tillsammans sen våren 2008 och förlovade sen nyår 2009! För ungefär ett år sedan började vi prata seriöst om att skaffa barn, men det var inte fören i vintras som vi tog steget och jag slutade med p-piller! Och nu i somras tog det sig :) Världens mest undebara känsla att veta att det finns ett liv inom en!


Det är i mars vårat liv blir kommer att bli komplett och jag kunde inte vara lyckligare :)

Detta var lite om mig, men somsagt kan jag inte lova att jag kommer vara superbra på att uppdatera, gör det när jag känner för det och när jag har någonting att skriva helt enkelt :)


En bild på våran ärta i vecka 13 :)















Ha det så bra / Sofie

Inga kommentarer: