måndag 19 september 2011

Jobbelijobb

Hejsan,

Har jobbar hela helgen, därav har uppdateringen uteblivit! i Lördags jobbade jag 8.30-22.30.. dvs att jag missade lilla Nellies dop :/ Riktigt surt med hoppas på att träffa fina familjen till veckan iallafall :) Och igår jobbade jag 8-30-22.00... Riktigt lugn dag med massa kortspel, hann även både äta kebabsallad och träffa mamma och My på rasten :) Mycket bra!


Idag har jag varit ute på promenad med wille (Känns som det enda jag skriver att jag gör) i spöregn, och såklart slutar det regna såfort jag kommer innanför dörren :/ skit! Menmen, Annars blir det nog inte att göra så mycket idag, känner mig riktigt tung i huvudet och så :/ ska kolla på någon bra film innan Andreas kommer hem, då är det storhandligt som gäller, kylskåpet ekar verkligen tomt nu!

Hoppas ni får en fortsatt mysig höstdag i rusket!

/S

Inga kommentarer: