onsdag 14 september 2011

Pjuuh, damp ner i soffan nu efter 3 timmar på marieberg med mamma... att få lägga upp benen nu var det skönaste jag gjort på länge :) haha

Skulle inte handla någonting idag då jag handlat mycket på senaste tiden, men kunde inte hålla mig när jag fick på mig dessa byxor i från h&m !

Ett par svarta jeansleggins men jättefina fickor bak! Satt som smäck! och priset?! 199 kr gick de på! Som hittat :)

Sen fick jag också med mig ett par svarta mjukisbyxor i plysch hem! Himla skönt att gå runt i här hemma :)


Hittade äntligen mina vita fina korgar som jag vill ha under vardagsrumsbordet, på Coop forum utav alla ställen :) menmen, vill man ha som så vill man!



Nu ska jag kolla klart på Idol avsnittet från igår innan älskling kommer hem :)

Ha det bra /S




Inga kommentarer: