torsdag 15 september 2011

I kissnödighetens tecken

Godmorgon!

Gårdagskvällen tillbringades hemma hos Sandy, med dajja och Saz (smeknamnsligan :O ) Vi fikade och pratade skit! Kom hem och käkade lite sen stupade jag i säng :)
En mycket trevlig onsdagskväll hade vi iallafall!

Just nu sitter jag och inväntar mitt frukostsällskap Alexandra, ska bege mig ut på en kortis med Wille innan hon kommer, men sen blir det att äta brakfrukost här hemma :) Massa gott!

Natten har varit jobbig, haft massa värk i magen och varit tvungen att gå upp och kissa otaliga gånger :/ Menmen, får väll ta mig en powernap i eftermiddag om jag blir allt för hängig!

Annars vet jag inte vad jag ska hitta på idag, blir nog bara lugnt, solen skiner och det har slutat blåsa så blir nog iallafall en långis med Wille under dagen! Andreas har träning ikväll så ensam blir jag också, om jag inte lurar hit någon :) Vi får la se!

Vi hörs senare /S

Inga kommentarer: