tisdag 20 september 2011

Hallå!

Jobbat idag mellan 7.30-15.. ett skönt pass fatiskt då man har hela kvällen kvar att utnyttja :)
Ska till hällabrottet en sväng när Andreas kommit hem och hämta hem Wille som fick sova över där inatt:P
Senare hoppas hoppas hoppas vi på att det blir speedway, beror på hur vädret verkar! Vore kul att se Indianernas första hemmamatch i slutspelet :)

Imorgon jobbar jag 07-13.. också skönt pass:) men längtar tills fredag kväll, då slutar jag 22 sen är jag ledig tills torsdagen :) så 5 dagar! gött!!!


Tror jag kände ärtan igår, och idag! små små buffar under naveln, vågar inte hoppas på förmycket, men jag har då aldrig känt något liknande innan så det kan mycket väl vara Han (Säger Han för jag är heelt säker på att det är en liten Edwin (eller Lowe, eller Wilde) (=

Ha det bra nu / S

Inga kommentarer: