onsdag 28 september 2011

Last day....

Tänk vad snabbt 5 dagar kan gå! Imorgon är det dags för jobb igen, börjar redan 06.45 huuuh!!

Skulle kunna vara ledig ett tag till, även fast jag trivs som fisken i vattnet på jobbet så är jag en "hemma" människa :) Tråkigt att jag bara träffade en snickare, riktigt så bra har vi det inte så jag kan bli hemmafru;)


Somsagt så var Annika och Emma här idag, var lika mysigt som alltid! Konstigt med vissa att man inte setts på 2 ½ år(annika och jag) men ändå känns det som om det var igår när man väl börjar prata :) Vänskap det<3


Andreas ska precis åka iväg på träning, sent idag, slutar inte fören halv 11! Jag tänkte ta en tidig kväll så jag kan breda ut mig ordentligt i sängen själv :) hihi

Blev latmans middag idag, stekte upp kycklingfiléer som vi skurit i bitar, krydda och sen slänga i en burk med färdig "sweet´n sour" sås.. till det hade vi ris och wokade grönsaker! Duger i krig:P

/S

Inga kommentarer: