lördag 5 november 2011

En snabb uppdatering innan svärföräldrarna kommer och hämtar upp mig!
Det är DM i kumlahallen idag, så jag har i stort sett tillbringat hela dagen där, eller har varit hemme ett par timmar nu och käkat lite och så, men nu ska vi tillbaka igen för sista matchen (=

Lillasyster skulle promt med på första matchen så vi satt och mös medans vi kollade på grabbarna, förlust i första tyvärr!! Men detta blir en lättare match! Imorgon vankas kvartsfinal och semi iallafall :)

Efter matchen ska vi upp till åbytorp och hämta hem Wille som tillbringat dagen där! Blir kanske ett parti kort om mamma är hemma från Hubertusjakten haha!
Annars åker vi nog hem och tar det lugnt älskling och jag!

Vi hade Tre och ett halvt år igår, helt galet! Båda två hade glömt bort det, så det var inte fören mamma påpekade att det var den fjärde som poletten föll ner haha!

Nu ska jag dra på mig lite kläder och åka iväg igen!
Vi hörs
/S

Inga kommentarer: