onsdag 9 november 2011

Ojojoj vad dagarna går snabbt! Känns som om jag inte riktigt hänger med längre!

Igår var jag uppe i åbytorp hela dagen, lillasyster var sjuk så var där och gosade lite med henne! Bakade bullar och lussebullar hann vi med också :) På kvällen storhandlade jag och Andreas, galet hur mycket mat två personer kan äta egetnligen, känns som om det enda vi gör är att handla! Men vi tycker ju om att laga olika maträtter med, då behövs lite av varje :)

Idag har jag varit ute på en långpromenad, bitande kallt ute bara 2 grader när jag gick imorse! Kinderna var väldigt röda när jag kom hem :) Sen har jag dammsugit lite här hemma och plockat! Kan inte förstå att en liten hårboll på 7 kilo kan släppa såååå mycket hår överallt! Fina Wille...

När Andreas kommer hem ska vi in till marieberg en sväng, ska köpa det sista tills kalaset på söndag, farsdagspresenter och födelsedags present till svärfar! Hoppas nog in en sväng på babyproffsen också, för att klämma och känna på alla saker lite;) Vill också kolla om den skötväskan jag vill ha finns där, så jag kan kolla om det är något för oss innan jag beställer den! Vi har ratat emmaljungas egna skötväska då vi bara hört negativa saker om den, plus att den är fuuuuuuul!!! :) Blir en svart Skip Hop dash deluxe istället, som det ser ut nu :)
Får hoppas herrn har tänkt sig att bjuda på middag där inne med, för (ooops) jag har visst "råkat" glömt att ta upp någon mat ;) haha

Ha en skön dag!
/S

Inga kommentarer: