måndag 7 november 2011

Jahapp ny vecka.. En lugn vecka för min del då jag bara jobbar torsdag och lördag :)
Helgen har bestått av innebandy! Killarna åkte ut i kvarten så det var tråkigt.. Men dom gjorde inte sin bästa match så det var inte så förvånande :P
Igår kväll åkte vi hem till lillebror och Sofia för pizzamys och en hel del Kinect spelande! Andreas är grymt sugen på att köpa, men eftersom han inte använder Wii´t och knappt använder sitt ps3 + alla tillbehör till dessa så kan jag nästan gissa att ett Xbox skulle vara roligt en månad och sen bara stå och samla damm som de andra ;) Men vi får se, skulle inte förvåna mig om han köper det (=

Idag har jag tagit det lugnt, fixat lite här hemma och bakat en sockerkaka (mest för att få äta smeten) som vi ska ta med till svärföräldrarna när A kommer hem!
Men först nu ska jag laga mat, blir någon slags kycklinggryta med lite av varje i idag så kylskåpet är tomt (eller ja, vi har ingen creme fraische iallafall)

Igår gick vi in i vecka 24 också, bara 16 veckor kvar nu! Känns nyss som om vi var på KUB testet, men det var 12 veckor sen denna vecka.. så hoppas resterande veckor går lika snabbt :)
Var lite ambitiös och knåpade ihop en lista på saker vi behöver inhandla innan lillan kommer! Finna många bra listor på internet, men jag mixade lite så den passade just oss! Så glömsk som jag är så är det skönt att ha någonting att "checka av" ibland!! Sen är det klart att det kommer bli massvis med mer saker, men det jag skrev upp kändes som det viktigaste just nu!
En dyr historia blir hon iallafall, lilla hjärtat! Men vi har ju planerat detta i över ett år nu så lillans sparkonto är snart större än våra:P haha

Men nu ska jag börja med maten innan Andreas kommer hem, hungrig som ett djur brukar han vara :)

Ha en skön kväll /S

Inga kommentarer: