måndag 21 november 2011

Sådärja, ännu en jobbhelg är över!
Oj vad det börjar bli jobbigt att jobba två 14h pass efter varandra nu.. drar och gör ont överallt nu :/ Plus att lillan har lagt sig så lågt att jag inte kan böja mig framåt utan att få onda sammandragningar :/ skit! Måste verkligen ta tag i att söka gravpenning, men vettefan hur man skriver! Är ju så dålig på att formulera mig på sådant:P

Idag blir en lugn dag, kroppen behöver sin vila lika mycket som min hjärna... ska kolla lite film och sova ett par timmar sen blir det att åka till apoteket en sväng då järntabletterna börjar ta slut!
Har också fått ett otrevligt besök av herr halsbränna :/ Aldrig i hela mitt liv haft det, och faktist har jag undrat hur det känns men det tar jag tillbaka nu! Helskotta vad jobbigt det är! så ska kolla om det finns mirakeltabletter till det med så jag kan sova på kvällarna!

/S

Inga kommentarer: