torsdag 24 november 2011

Vilka fina vänner jag har!
Igår hade dom planerat, bakom min rygg, fantastisk födelsedagspresent!
Jag trodde min kväll skulle tillbringas på ikea med mamma, och sen framför tvn i väntan på att hämta Andreas!
Men så var inte fallet:P

När jag kommer ut så står Sarah, Josse, Dajja och Alex där och väntar :) Snacka om att jag blev förvånad :) Vi åkte in i O´learys och åt massvis med god mat och pratade, på något konstigt vänster fick vi i oss efterrätt med (= Jättemysigt :) Och inte nog med det, efter o´learys gick vi vidare, in på SF, dom hade nämligen bokat biljetter till Breaking dawn! shit vad bra den var :) Även fast man läst böckerna flera gånger och vet var som kommer hända så kan jag inte vara mer nyfiken på sista delen av filmen :) Läängtar så tills november då sista kommer ut!

Världens mysigaste kväll med världens finaste tjejer!
Mormor sa idag att jag måste hålla riktigt hårt i dom, för såna vänner växer inte på träd! Och det har hon så rätt i, lilla mormor <3

Jag älskar Er av hela mitt hjärta, ni kommer bli dom perfekaste "tanterna" i världen!

Nu ska jag strax knalla iväg till Hugos dagis, ska hämta honom idag för Carro skulle iväg och skriva på några papper :) Massa mys!

/S

2 kommentarer:

Dajja sa...

Jag vet inte vad det är med mig men jag jag bölar av det här inlägget. Jag är så blödig! Speciellt nät jag vet att vi alla tycker att du är en fantastisk fin person och du kommer bli världens bästa mamma. Längtar efter lillan och är så glad att jag får vara min vän. Älskar dig vännen!

Anonym sa...

Fint inlägg Sofie :), du är världens bästa Sofie, och en som du växer inte heller på träd! Älskar dig! // Alexandra