torsdag 17 november 2011

Fick ett sms av mamma imorse: "lunch på marieberg?! jag är klar nu"
Och jag sitter i soffan, med myskläder på, osminkad och äckligt hår... Men en halvtimme senare var jag hemma hos mamma. Sminkad påklädd och ett ton torrshampoo i håret! Skabbig brud! Men vad gör man inte för lunch och shopping på marieberg?
Gick lite och kollade i affärer, men hittade ingenting förutom en ljusslinga från indiska.. Haha!
Sen skulle mamma iväg och jobba så jag tog migg pick och pack och åkte till lager 157 en sväng, tänkte köpa lite lundmyrkläder till lillan.. Men icke! Dom hade ingenting som föll mig i smaken idag :/ Tråkigt! Blev istället lite underkläder och en t-shirt till Andreas! Blir han nöjd iallafall ;)

Järntabletterna jag börjar äta iden (åt under mensen förut men slutade när jag blev gravid) fungerar jättebra, äntligen kan jag vara uppe en hel dag utan att behöva sova någonting :) Skönt!


Men nu ska jag plocka lite här hemma innan busungarna kommer. Vi ska barnvakta Hugo och Rasmus ikväll så det blir full rulle här hemma :) Kul!

/S

Inga kommentarer: