söndag 13 november 2011

Söndag morgon, snart är veckan äntligen slut :)
Nej men den har blivit ganska så bra ändå faktiskt!

I fredags plingade mormor och morfar på dörren klockan halv 9, bullbak stod på schemat och som vi bakade! 80 bullar, 50 lussebullar, syltkakor, vaniljhorn och kladdkaksmuffins med chokladfyllning senare så var vi helt slut!
Då var det dags för mig och Andreas att åka till barnmorskan för besök, mäta magen och väga mig.. Det var inte lyckat att ha tryckt i sig massa bullar innan man skulle väga sig hos barnmorskan iallafall, vågen visade 8 pannor upp! Galet... Hjärtljuden fick vi lyssna på det, 148 fina slag i minuten slog det lilla hjärtat! Älskade du<3
När vi kom hem hade mormor gjort iordning sen lunch, nötstek, potatis och gräddsås! (tur att jag inte åt Det innan Bm ;) ) Oj så gott det var :)

Sen schasade jag iväg mormor och morfar och styrde kosan mot Sarah och Sofie! Lite prat och fika där med, mycket trevligt och nästa gång får ni komma hit tycker jag allt :) När jag senare kom hem så tog det stopp för mig, antar att kroppen sa ifrån och jag låg med feber/halsont hela kvällen, somnade som en stock klockan kvart i 9 redan... Men det var nog välbehövligt efter att ha stårr upp en hel dag!

Igår jobbade jag hela dagen, så inge speciellt med det, vi bakade lite och åkte på konsert (=

Nu ska jag kolla ett avsnitt av gossip girl innan jag ska börja förbereda allt inför dagen! släkten + andreas familj kommer vid 3 och firar mig, så det är mycket som ska fixas innan :)

Ha en superbra dag
/S

Inga kommentarer: