lördag 26 november 2011

Hallå!

Ikväll får vi middagsgäster här hemma, eller ja, det är bara mamma och pappa men ändå!
Har lovat dom min goda tacopaj :) Och så blir det vaniljpannacotta med passionfrukt och hallongelé över ! Får hoppas det blir gott :)

Så jag håller på att städa och plocka fram julen här hemma idag, Andreas är ute i stallet som vanligt och bygger det sista! Idag kommer hästarna dit med :) Ska bli kul att se hur allt fungerar! Men det blir nog bra.
Min hals är helt igensvullen och febern börjar komma krypandes, men i helgen har jag inte lust att ta det lugnt, så alvedonen är min bästa vän! Sjuk kan jag vara mån-ons då jag är ledig ändå :)


Lillan hade lagt sig jättekonstigt på min vänsta sida imorse, Oj vad ont det gjorde att resa sig ur sängen men som tur var flyttade hon på sig efter bara 10 min, skönt att slippa gå böjd som en banan haha! Det känns verkligen att hon blir större och större! <3
Mindre än 100 dagar kvar nu tills hon är beräknad med, nämligen 98 dagar kvar, 182 dagar avklarade :)

Ska sätta lite fart här hemma nu så det ser lite hemtrevligt ut när dom kommer:P

Ha en kalasbra dag /S

Inga kommentarer: