måndag 14 november 2011

Hej!

Jobbdag idag igen, men hemma nu inför andra passet som börjar 14.30!
Ska försöka vila lite och fixa här hemma efter gårdagen!

Vi hade somsagt lite kalas för mig här hemma igår, hela släkten + Andreas familj kom så det var verkligen fullt hus med över 20 personer här samtidigt :)
Fick jättefina presenter, massa pengar såklart, kläder, hudvårdsprodukter, parfym, tidningsprenumerationer och blommor!
Älsklingen kunde inte heller hålla sig utan jag fick hans present med, ett presentkort på lokabrunns "kärleksweekend" som vi ska åka på någongång (blir nog till sommaren, så man slipper känna sig som en flodhäst) Världens bästa present som passar mig perfekt <3 Tack än en gång älskling!

Kvällen avslutades med lite kortspel med familjen som stannade kvar lite!
Sen beställde Andreas och jag hem thailändsk mat och mös ner oss framför en film!

Men nu ska jag sätta lite fart här hemma så jag får vila lite innan jobbet :)

/S

Inga kommentarer: