måndag 28 november 2011

När ska jag lära mig att jag inte tycker om att bada! Samma visa varje gång, är alltid supersugen på att bada, det låter så skönt att bara ligga och ta det lugnt ett tag! Sagt och gjort, jag tappar upp ett bad, med massa härliga oljor och tända ljus och så. Lägger mig och inser ganska snabbt att det inte var fullt så skönt som jag hoppats men jag biter ihop och ligger kvar "det kan ju faktiskt bli skönt efter ett tag". Jo visst. Efter 10 minuter (max) får jag yrsel, svettas som en gris och känner att jag håller på att svimma! Som vanligt.
Jag ställer mig upp och sätter på duschen, på det kallaste! Det är alltid höjdpunkten av mina såkallade bad! Nästa gång ska jag tappa upp ett kallt bad, har ju alltid älskar att duscha och bada i kalla vatten så varför inte då bada hemma i kallt vatten :)

Annars har kvällen varit mysig, gjorde iordning chilikassler tills Andreas kom hem idag, med mycket chilisås! Supergott :)
Nu har Andreas åkt på träning och jag ska tillbringa kvällen framför tvn i sängen! Febern vägrar att gå ner :/ Hoppas kunna sova bort skiten inatt!

Puss
/S

Inga kommentarer: