onsdag 2 november 2011

Hallå!

Idag har jag jobbat ett par timmar på förmiddagen bara! Sen åkte jag till Sarah och åt en mysig frukost med nybakat bröd :) Massa lyx! passade på att handla lite när jag ändå var i maxihuset, men glömmer såklart det viktigaste till middagen ikväll, ärtor!!! Kommer hem med mycket annat skit utom just det man ska ha, precis som vanligt!

Jobbade sen ett par timmar till och när jag kom hem stod Carro och vildbattingarna utanför dörren och ville ha fika! Dom hade tur för det fanns en bit nötkladdkaka kvar i kylen sen i förrgår! (den var godare idag än nybakad, sånt är bra) Så vi fikade lite och sen blev det massa bus här hemma med galningarna + Wille.. Härliga är dom :) Det är så kul att se hur mycket Wille tycker om dom, och alla andra barn här omkring med :) Känner mig trygg tills lillan kommer!!

Snart kommer A hem så jag ska börja med maten strax, hade ju tänkt att göra Laxpasta (Ett gammals vv recept som hänger med fortfarande, superenkelt och gott) Men om inte A köper med ärtor hem så får det bli lax i ugn, i all enkelhet!

Annars blir det nog bara lugnt ikväll, känner mig trött fortfarande, har inte sovit ordentligt sen i fredags + mycket jobb.. Men nästa vecka är jag ledig igen! Skönt!

Ha det så bra
Puss/S

Inga kommentarer: