torsdag 3 november 2011

Pjuh, vilken natt! Somnade som en stock igår, men vaknade vid 3taget, och då var det kört! Låg och vred och vände på mig enda till 6 då jag inte orkade likka kvar längre, skit! När ska man få sova ordentligt? Är som en zombie hela dagarna och hur trött som helst på kvällarna.. får helt enkelt återinföra powernapen igen.. då var jag iallafall människa på eftermiddagarna!

Idag blir det lugnt, ska äta lite lunch snart och kolla gossip girl! Senare ska jag hem till familjen och lämna Wille, som ska få sova där inatt för jag jobbar imorgon och A jobbar + att han ska hjälpa pappa vid Örsta direkt efter jobbet..

Sen ikväll ska jag hem till Josefine och mysa lite innan jag åker hem och stupar i säng :P
Imorgon jobbar jag hela dagen, men efter det är jag ledig i 5 dagar igen, förbaskat skönt :)

Ha det så bra
/S

3 kommentarer:

Maria sa...

Jag är precis likadan, är super trött på dagen och kvällen. Orkar knappt vara vaken till nio. Vaknar för att kissa vid. Tolv, tre och runt fem, sen kan jag knapt somna om :/ Du ni har anmält er till Familjegruppen va? Kram

Unknown sa...

Samma häär! Vill inte veta hur det kommer bli längre fram när lillan tar ännu mer plats för blåsan haha! Neej, vi ska till barnmorskan på onsdag, antar att vi får anmäla oss då?! har inte hört någonting om det :P Har ni? när drar det igång? Kram

Maria sa...

Hej! Jag har inte hört något. Vi aks till BM näst nästa tisdag så då har jag passerad v24 där av lämna jag in talongen tidigare. Kan säga att våran bebis älskar att reta sin mamma, ligger konstant på blåsan ha! Kram