torsdag 10 november 2011

Fy vilken dålig dag jag har... helt sinnessjukt att man får bete sig som jag gör, vill börja gråta för allting!
Har haft kramp i magen hela dagen, känner mig sinnessjukt stressad inför helgen, hur fan ska jag hinna med allt?!?!
Och att behöva avboka med vänner för att man måste vara hemma och baka känns ännu pissigare! fan
Får försöka ta nya tag efter helgen, och ställa allt tillrätta igen! Annars sitter jag här ensam när jag är 25, som mamma jämt hotade mig med när jag gick in i min "bubbla"... skitdag.

Andreas försökte få mig på bättre humör igår iallafall, bjöd på mysig middag på stan, gick i affärer och handlade lite till mig, lillan och honom! Fick med mig höst/vinter pjux hem iallafall, och underkläder! Du är bäst älskling<3

Nu ska jag åka tillbaka till jobbet och stänga av tankarna för några timmar framöver, förhoppningsvis är jag så trött när jag slutar vid 22.30 ikväll att jag stupar i säng.. behöver den sömnen!

/S

1 kommentar:

saugustsson sa...

Sofie Sofie Sofie .. :) Jag hoppas verkligen inte att ditt inställda fikabesök imorgon innefattar fikabesöket hos mig ?! ;) Jag räknar med att du och Sarah kommer och snackar lite skit med mig! Behöver du fikabröd så har jag bakat en hel stor form med snickerskakor ( i alla fall 30 bitar) som du kan få med dig till kalaset i helgen ?! :) Kram Sofie Augustsson :)