onsdag 30 november 2011

Idag har jag bestämt mig för att vara frisk = Alvedon är min bästa vän!
Har julbakat lite godig mest hela dagen, knäck "snöbollar" och chokladbräck med polka.. Nu står också en banankaka i ugnen då jag såg att vi hade en drös med bananer som, enligt mig, är oätliga! Passar bra att ta med sig den till mamma och pappa sen när vi ska dit :)

Imorgon jobbar jag igen, 7-22.30, det är på både gott och ont man är ledig 5 dagar var 3dje vecka! Visst att man blir utvilad men det är ju ett helvete när man väl ska upp så tidigt igen:P Hah!
Blir en tidig kväll för mig ikväll, är ändå själv då Andreas har träning tills 23 ikväll, skönt (=

SKa börja med middagen snart, men vet fortfarande inte vad jag ska göra, har tagit upp kyckling.. Några tips?
Annars blir det nog bara kyckling med curry/kokos sås och bulgur.. paradrätt som alltid går hem :P

Ha en bra eftermiddag och kväll /S

Inga kommentarer: